von Zansen, Jani: Digilogistiikka Kuluttajan ohjaamaa liiketoimintaa
Myymälän hyllyssä :-)
Kuvaus
von Zansen, Jani; Haapanen, Mikko; Syrjänen, Tuomas: Digilogistiikka Kuluttajan ohjaamaa liiketoimintaa
Lisätietoja tuotteesta
- ISBN
- 9789529394074
- Kustantaja
- Futugene
- Painovuosi
- 2017
- Painos
- 1
- Sivumäärä
- 164
- Sidonta
- Sidottu, kuvakannet
- Kunto
- Uutta vastaava (K5)
- Kieli
- suomi
- Muuta/tarkempi kuvaus
- Esittelyteksti Digilogistiikka on terävä analyysi ja ajankuva siitä, miten digitaalinen ja fyysinen maailma kohtaavat juuri nyt. Tämän kohtaamisen keskiössä on kuluttaja. Liian moni yritys seuraa kuluttajakokemuksen ympärille muodostuvaa liittoa sivusta. Digilogistiikka kertoo kiihtyvästä kulttuurimuutoksesta, joka kohtaa valtaosaa yrityksistä. Kuluttajasta on tullut markkinoiden ja arvokentän kuninkaallinen, joka ohjaa liiketoimintaa tarpeidensa mukaisesti. Vanhat arvoketjut ja -verkostot murtuvat. Liiketoimintamallit muuttuvat. Digilogistiikka antaa näkökulman niihin uusiin mahdollisuuksiin, jotka ovat jo täällä ja tänään yritysten hyödynnettävissä. Kuluttaja-areenoilla nopeimmin muotoaan muuttavat yritykset palkitaan ruhtinaallisesti. Arvonmuodostus on moninkertainen perinteisiin yrityksiin verrattuna. Digilogistiikka on välttämätön ja strateginen lukupaketti yritysten omistajille, hallituksille, johtajille ja tiimeille, jotka haluavat luoda uudistumisen avulla kasvua sekä jatkuvaa ja kannattavaa liiketoimintaa.