• Vox audita perit, littera scripta manet - löydät kirjamme VERKKOKAUPAN NÄYTEIKKUNASTA
  • Vox audita perit, littera scripta manet - löydät kirjamme VERKKOKAUPAN NÄYTEIKKUNASTA

Mooij Marieke de: Global Marketing and Advertising - Understanding Cultural Paradoxes (Third Edition

20,00 €
Voittomarginaalijärjestelmä – käytetyt kirjat ja lehdet eivät sisällä vähennettävää arvonlisäveroa., hintaan lisätään toimituskulut
Myymälän hyllyssä :-)

Lisätietoja tuotteesta

ISBN
978-1-4129-7041-9
Tekijä/toimittaja
Mooij Marieke de
Nimike
Global Marketing and Advertising - Understanding Cultural Paradoxes (Third Edition)
Kustantaja
Sage
Painovuosi
2010
Painos
1
Sivumäärä
323
Sidonta
Nidottu
Kunto
Erinomainen (K4)
Julkaisun kieli
englanti